miércoles, 29 de mayo de 2013

Holaaaa!!
Doncs ja s'ha acabat...el passat divendres va ser la festa de cloenda a Lloret...que ràpid ha passat tot...
Com vaig dir jo no hi podia assistir, però vaig fer tot el possible per ser-hi, i lo bo és que vaig arribar més o menys a la meitat, pel que vaig poder estar-hi una estona, i sobretot al pica pica final, on ja podiem parlar i acomiadar-nos tots! La Sonia va venir amb la seva mare, i vam poder estar parlant una estoneta. Totes dues estaven molt agraïdes, però la que realment ho està soc jo per haver pogut compartir aquests mesos amb elles!
Tot i que no vaig poder ser-hi tota l'estona, li vaig escriure una carta a la Sonia, i li vaig fer una cartulina plena de fotos nostres amb molt bons records perquè es pengi a l'habitació i recordi totes les coses bones que hem passat juntes.
A més, ella em va fer un vídeo amb fotos nostres que van posar a la festa de cloenda, i tot i que no vaig arribar a temps per veure'l, me'l va enviar. Porto uns dies intentant pujar-lo però no em deixa :( De totes maneres us haig de dir que es PRECIÓS, va anar explicant alguna cosa divertida o curiosa que ens havia passat al costat de cada foto, i em va fer recordar molts bons moments.

I bé, tot i que aqui s'acaba el projecte, això no vol dir que deixem de veure'ns. Ja tenim molt clar que això no serà així, i hem pensat quan tornarem a quedar i fins i tot el que farem, que encara ens ha quedat pendent :P
Fins aviat!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario